poniedziałek, 22 czerwca 2015

Capitulo 2

Ten rozdział dedykuję mojej papużce (Madzik Madziunia Ferro)
dziękuję, że ze mną jesteś!
a jesteś co prawda od niedawna
Ale każdy twój komentarz, słowo!
Powoduje na mojej twarzy uśmiech
Ps.Przepraszam że nie zajęłam Ci miejsca
 ale prawie nikt nie miał...
Wybaczysz??
Plose *.*
Mam nadzieję że rozdział się spodoba!
Kocham Cię taaaak bardzooo !!! <333




~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>

''- Nienawidzę Was! Jesteście najgorszym co mnie w życiu spotkało!''
Obudziłam się z krzykiem... byłam przerażona..
Nie rozumiem, przecież ojciec tak nie powiedział..
Może ten sen chciał mnie przed nim ostrzec?
Nie mój ojciec jest zły ale nie tak.. 
Moja wyobraźnia..
Zerknęłam na zegarek 19.30 ee jeszcze dużo czasu..
Zaraz CO?!?!?
Mam tylko 45 minut!
A ja muszę się spakować...
Na szczęście nie muszę iść do znienawidzonej placówki zwanej szkołą.. mama mnie wypisała..
I dobrze..
Pędem wyjęłam z szafy 4 walizki i zaczęłam wyrzucać ciuchy z szafy i wrzucać do walizki..
Teraz najmniej interesowało mnie to że będą pomięte..
Nie jestem jakąś snobką..
Po ekspresowym pakowaniu weszłam do łazienki i spakowałam kosmetyki i inne duperele..
Gdy skończyłam była 20.00
O nie!!!
Ojciec mnie zabiję trzeba być pół godziny wcześniej!
Czym prędzej zbiegłam na dół z walizkami o mało się nie zabijając...
Chciałam dojść do drzwi ale bezskutecznie.
Dlaczego??
Ponieważ się wywaliłam...
Cóż bywa
Szybko wstałam z podłogi i chciałam! popędzić do drzwi ale drogę zatarasował mi ojciec
- Spóźniłaś się! Mówiłem Ci o której jest samolot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Prze-przepra-aszam zasnęłam...
- I co mnie to obchodzi?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!??
-Przepraszam :(
- Nienawidzę Was! Jesteście najgorszym co mnie w życiu spotkało!
Bingo! więc po to mi się to przyśniło...
Znów po moich policzkach zaczęły spływać łzy kolejny raz w tym dniu...
Make-up oczywiście mi się rozmazał ale teraz najmniej się ty przejmowałam..
Z płaczem wzięłam swoje walizki i wsiadłam do samochodu, po chwili dołączyła do mnie wściekła mama
- Mamy ostatni samolot o 21.00 jedziemy
Gdy ojciec również wsiadł ruszyliśmy na lotnisko...
po niecałych 15 minutach byliśmy..
Sprawnie przeszliśmy rozprawę i bam!
Jesteśmy w samolocie!
Mówiłam że panicznie boję się latać??
Nie?
To teraz mówię!
Panicznie boję się latać!!!
Po ostrzeżeniu stewardessy zapieliśmy pasy
po chwili stało się..
Unieśliśmy się ku górze!
Boże lecimy!
Żegnaj Brazylio!
Ostatni raz spojrzałam w okno samolotu i znów odpłynęłam do Krainy Morfeusza. Tak jak siedząca obok mama.

~" Piękny i słoneczny dzień. Spaceruję właśnie kolorowymi uliczkami Buenos Aires.
Nagle czuję zderzenie. Z czymś twardym ale ciepłym. Gdy miałam upaść ''coś'' albo raczej ''ktoś'' mnie złapał. 
Spojrzałam w oczy mojego wybawcy.
Te oczy! 
Bursztynowe jak moje i mamy!
I uśmiechnął się do mnie również zamyślony. 
Ten uśmiech jak mamy! 
Pokazały się na jego policzkach piękne dołeczki.
 Jak ojca!
 Głowę zdobiła idealnie ułożona szatynowa peruka ...
 jak ojca!
Gdy się ocknęłam wreszcie wydobyłam z siebie głos..
- Dziękuję..
- Nie ma za co
dałabym sobie rękę uciąć że jesteśmy spokrewnieni! Jak by był to mój b r a t
- Przepraszam Ludmiła Ferro
Podałam mu rękę
- Leon Verdas
I wtedy nadzieja prysła.
Ale co ja głupia sobie wyobrażałam?!?! Przecież nie mam brata! A gdyby to on jest Verdas.
- Muszę iść, paa!
- Do zobaczenia mam nadzieję ze się jeszcze spotkamy!
Szybkim krokiem oddaliłam się w stronę domu. Ale o n to wielka tajemnica... może to mój brat???"~

Spocona budzę się szybko.. o dziwo dalej jesteśmy w samolocie..
Ten sen.. był taki r e a l n y  ? Tak to dobre określenie...
Włożyłam słuchawki do uszu by choć przez chwilę przestać myśleć..

~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>

~" Piękny i słoneczny dzień. Spaceruję właśnie kolorowymi uliczkami Buenos Aires.
Nagle czuję zderzenie. Z czymś ciepłym. Gdy "coś" lub raczej "ktoś" miał upaść złapałem ją/jego
Spojrzałem w oczy mojej/jego ciamajdy??Taak ciamajdy! okazała się być kobietą.
Te oczy! 
Bursztynowe i takie znajome
I uśmiechnęła się do mnie również zamyślona. 
Ten uśmiech taki znajomy!
 Głowę zdobiła idealnie ułożona złota peruka ...
Gdy się ocknęła wreszcie wydobyła z siebie głos..
- Dziękuję..
- Nie ma za co
dałbym sobie rękę uciąć że jesteśmy spokrewnieni! Jak by była to moja s i o s t r a 
- Przepraszam Ludmiła Ferro
Podała mi rękę
- Leon Verdas
I wtedy nadzieja prysła.
Ale co ja głupi sobie wyobrażałem?!?! Przecież nie mam siostry! A gdyby to ona jest Ferro.
- Muszę iść, paa!
- Do zobaczenia mam nadzieję że się jeszcze spotkamy!
Szybkim krokiem oddaliła się w stronę domu zapewne. Ale o n a to wielka tajemnica... może to moja siostra???"~


Spocony z krzykiem wstałem z łóżka..
Boże??
Ten sen był taki r e a l n y! Taak to dobre określenie.
Ale przecież o n a to Ferro. Ja m i a ł e m rodziców.. ale podobno zostawili mnie w domu dziecka.. teraz mieszkam z moją opiekunką zastępczymi ale kocham ją jak własną matkę..
Ale to jest podejrzane! i tajemnicze! muszę z tym coś zrobić..
Jak będzie ranek zadzwonię do mojego najlepszego przyjaciela. Nazywa się Federico Pasqurelli. Traktuję go jak brata. Poznałem go 10 lat temu...
Od z a w s z e  tworzymy duecik
Verdas&Pasquarelli
Kocham go jak brata <3
Jest dla mnie wszystkim

Postanowiłem spróbować zasnąć. Nie udało się..
Zrezygnowany wziąłem gitarę.
Kocham taniec i muzykę <3
Jutro chcę się zapisać do nowej szkoły Studia On Beat..
Zacząłem grać kawałek mojej piosenki.

,,Por tu amor yo renaci eres todo para mi
Hace frio y no te tengo y el cielo se ah vuelto gris
Puedo pasar mil años, soñando que vienes a mi
Por que esta vida no es vida sin ti


Te esperare por que al vivir tu me enseñaste
Te seguire por que mi mundo quiero darte
Hasta que vuelvas te esperare
Y hare lo que sea por volverte a ver


Quiero entrar an tu silencio y el tiempo detener
Navegar entre tus besos y juntos a ti crecer
Puedo pasar mil años soñando que vienes a mi
Por que esta vida no es vida sin ti"

Do moich uszu dobiegał dźwięk mojego czystego głosu..
Zadowolony z siebie położyłem się z powrotem i nawet nie wiem kiedy usnąłem...

~~Ranek~~
Obudził mnie mój nowy budzik
Zły że trzeba wstawać wyrzuciłem go przez okno.
Ale zamiast cichego łubu dubu oznaki że upadł usłyszałem trzask szkła i łubu dubu...
No taaak.... szyba...
Szybko wstałem i zszedłem na dół licząc że mama już wstali.
Nie myliłem się...
Podszedłem od tyłu mamę przytulając się do jej pleców..
- Mamuś... zbiłem okno..
Ta tylko się zaśmiała
- Nie wierzysz mi?
- wierzę, wierzę tylko taki z ciebie niezdara...który to raz co?
- 1 236 748 :D
- Budzik też nowy trzeba kupić?
- Si! si!*
- Ehh co ja z tobą mam synu...
Jak tak z nią rozmawiam...
Prawie kompletnie zapomniałem że jestem adoptowany...
Przecież to ona mnie wychowała i się mną zajęła...
Mama ciężko pracuje.. ma własną firmę więc dla ulżenia zaproponowałem jej śniadanie
- Zrobić jajecznicę?
- Jasne, dzięki....
- Zapisuję się dzisiaj do studia..
- A wiesz że dodali inne przedmioty?
- Yyy? Przyniesiesz komputer? chciałbym zobaczyć
- Chwila
Minutę później mama przeczytała mi nauczycieli danych przedmiotów i nowe przedmioty...
Było to coś takiego..

Śpiew - Angeles Ferro
Taniec - Gregorio Hernedez / Jacqueline "Jackie" Saenz
Muzyka - Roberto :Beto" Benvenuto
Historia muzyki -Pablo Galindo
hiszpański - Antonio Perro
W-F - Veronica "Ver/Vero" Glendan / Ezequiel "Eze" Rodríguez

- Dodali W-F i hiszpański?
- Jak widać
 Zdziwiony skończyłem robić jajecznicę.


 ~>~>~>~>~~>~>~>~~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>

Hejka morelki!
Papużko przepraszam że dedykuję Ci takie badziewie le mam anginę i mój mózg zdrowo nie myśli. On nigdy zdrowo nie myśli... 
I tak było by to badziewie i jest :0
W-F i hiszpański zdziwieni??
Albo Ferro i Verdas!
Rozgryziecie tajemnicę??
Ja nic nie zdradzę!!
Heheheehe
Si! si! - tak! tak!

No nic.. rozdział mi się podoba choć jest głupi xD
 Zajmuję miejsca !!!
I UWAGA UWAGA!
Żebyście nie pomyśleli że kogoś dałam na koniec!
1 miejsce dostaje osoba której dedykowane jest moje badziewie!
a reszta dostaje jak kolwiek!  tak to się pisze?? XD!
Żebyście sobie nie pomyśleli że kogoś kocham bardziej!
Bo kocham Was tak samo!!

Mam nadzieję że o nikim nie zapomniałam!


No to byeeeee !!!
Kocham Was <333
Julka 

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Papużka wróci jak tylko pokona złe moce!

      Usuń
    2. Miśku tak strasznie cie przepraszam!
      Jestem okropna!
      Jak ja mogłam przez tak długi czas nie skomentować tego cuda?!
      Kochana to jest boskie!
      Weź oddaj talent!
      Mnie się bardziej przyda! xD
      Boże jakiego Lu ma okropnego ojca ;o
      Współczuje jej ;(
      Ja też boje się latać
      Od razu mam przed oczami najczarniejsze scenariusze >.<
      Luśka i Leoś jaka rodzeństwo?
      Oj jak słodko ;3 ^,^ <3
      Leon i Fede to best friends forever
      Hahaha trochę śmiesznie myśleć o nich jako BFF xD
      Wiesz że cie kocham?
      Jak nie to mówię ci to teraz!
      A dlatego że komentuje tak późno no co powiedz na takie jakby wynagrodzenie?
      Następny rozdział dedykuje tobie i już dzisiaj będzie mogła go zobaczyć
      Nie jest dokończony i ze względu na to że pojutrze mam tygodniową wycieczkę rozdział pojawi się dopiero w piątek
      Jeśli chcesz to pisz do mnie na FB ;*
      Kocham <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miejsce <3 .
      Powiem jedno; jeśli Leon i Ludmiła będą rodzeństwem to Wiktoria się wkurzy ;d.. nie, żartuje xd.
      Ogółem rozdział fajny tylko na Twoim miejscu napisałbym podział ról (?)
      Czasami nie można się po prostu połapać xd
      Ale jest dobrze :)
      Kocham i pozdrawiam,
      Ula <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeej! Mam miejsce!!!
      Dziękuje! *.*
      Przechodząc do rozdziału...
      Taa.. Ja już wszystko wiem!
      Oni będą szli. na zapisy do studia i tam na siebie wpadną! Albo będą wracać ze studia.
      Tak???
      Nie mów. Nie chcę wiedzieć! Poczekam! xD
      Ojciec Lu... Brak słów!
      Co za bydle!!!
      Hiszpański i WF? W szkole muzyczno-tanecznej?
      Kocham!!! <333
      PS. Ty chyba zapomniałaś, że cię nominowałam! xD

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czwarte! Taaak!
      No, to jako, że nazywam się Lilly xD, to zacznę od końca.
      WF I SPANISH?! WWWWWWTTTTTTTFFFFFFFFFFFF?!?!?!??!!?!??!!?
      Uhuhuhu... Leoś i Lu rodzeństwem? Czy ty się dostałaś do moich notatek? Tam jest opowiadanie (MOŻE na jakiś konkurs ), w którym... Oni... A nieważne!
      Co sa dziad z tego ojca Lu... Motherfucker...
      I, pozwolisz, że zacytuję:
      "Ale zamiast cichego łubu dubu oznaki że upadł usłyszałem trzask szkła i łubu dubu...
      No taaak.... szyba..."
      oraz:
      "- Mamuś... zbiłem okno..
      Ta tylko się zaśmiała
      - Nie wierzysz mi?
      - wierzę, wierzę tylko taki z ciebie niezdara...który to raz co?
      - 1 236 748 :D
      - Budzik też nowy trzeba kupić?
      - Si! si!*
      - Ehh co ja z tobą mam synu..."
      Kocham ten fragment!
      Ok, kończę do nexta!
      Kocham i czekam na next!
      Pozdrawiam ♡



      Lilly xD

      Usuń
    2. Wpadnij na fedemila-my-live.blogspot.com
      Niespodzianka czeka!

      Usuń
  5. Tiniforever xd <333
    Kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana :*
      Przybywam :) i bardzoooo dziękuję za miejsce !!
      Zabraniam Ci nazywania swoich dzieł badziewiem, bo to nie prawda !
      Piszesz wspaniale i posiadasz wielki talent !
      Rozdział cudowny ♥
      Lu wyjeżdża, ach ten jej ojciec jest okropny.
      Te sny; Ludmi i Leon rodzeństwem ? Czemu nie :) Choć ten wątek wydaje się być tajemniczy. Czy te ich sny się spełnią ? Ciekawa sprawa ;)
      Leon i te jego poranne wstawanie haha podziwiam cierpliwość i wyrozumiałość jego matki :D
      WF i hiszpański w szkole muzycznej. To coś nowego !
      Życzę dużo weny i z niecierpliwością czekam na next.
      Kocham mocno <333

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam miejsce ^o^
      Dziękuje <3
      Rozdział jak zawsze świetny :DD
      Taki troszkę tajemniczy, aż nie wiem co myśleć XD
      Mamy zaginione rodzeństwo?
      Hymm....
      Nie no czekam niecierpliwie do next
      Pozdrawiam i życzę dużo weny:** ~Julia :*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wroce ! <3

      Usuń
    2. siódma ! chyba.. (moja matematyka)
      Ale piękny rozdział !
      Verdas i Ferro czyżby byli rodzeństwem ?
      Uu, robi się gorąco ! XD
      Zaginione rodzeństwo.. jakie to piękne, wzruszyłam się ♥ ♥ ♥
      W-f i Hiszpański.. fajnie ! A szczególnie wuef !
      Rozdział nie jest głupi ! Mi się podoba !
      (i chyba wszystkim czytelnikom tego bloga)
      wybacz króciutko dzisiaj kochana, musze lecieć robić tło i pisać ROZDZIAŁY.. chyba 3..
      więc do napisania ! życzę zdrowia i WENY ! <3
      KOCHAM ! ♥
      ~Patiii ♥

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Rybko moja kochana
      Ten rozdział jest CUDOWNY
      i taki.. Tajemniczy o !
      Wiesz... Jestem prawie pewna , że Lu i Leon to rodzeństwo xd
      I ona wyjeżdża z Brazylii wiec sie spotkaja na 100 pro
      I...
      Będzie się działo!
      Jeszcze potwierdziło to, ze Leon jest adoptowany o !
      Widzisz? Jestem jasnowidzem :')
      Najlepszy Leon i okno oraz budzik hahahahahha
      Biedna matka sie nie wyplaci !
      Dodali hiszpanski i wf?
      Lepj zapisuje sie do studio <3
      Jejuuuu
      Mega jest!
      Bardzo mi sie podoba
      Zazdro Madzik! XD
      Kochanaaa
      MASZ TALENT i nie mow ze nie,
      Bo Cię znajdę ;')
      Kochammm Cieee
      ~RiRi

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Czy moje oczy mnie już zawodzą?!
      Lemiła rodzeństwem?!!!
      Awwww

      Nie no, brzmi jeszcze ciekawiej niż myślałam...
      Rozdział....

      L - Ludmistyczny
      E - Elitarny
      M - Magiczny
      I - Idealny
      Ł - Ładny (najpiękniejszy)
      A - Anielski

      LEMIŁA rodzeństwem!!!
      Jupi!
      Ty mi kobito w myślach czytasz! U mnie też Lemiła jest rodzeństwem!
      U mnie rozdział Uno jutro!!!
      Besos :-*

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Heej Żabcia!
      Dzisiaj krótko bo z niczym się nie wyrabiam ;-/
      Wspaniały rozdział ;-)
      Jaki Lusi opjciec okropny,
      a matka nie wydaje się lepsza :-0
      Leon i Lu rodzeństwem?!
      Leosiek jaki słodziaśny,
      Te same sny...
      Przepraszam, że tak późno i dziękuje za miejsce - nie zasłużyłam ;-(
      Czekam na trójeczkę ^.^
      Kocham <3
      Buziaki ;-***
      Twój Łosiek ;D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dolorek to ja? Czy masz jakiegoś innego kochanego Dolorka? Hmm...? :*
      Hah! :3 Kocham cię! <3
      A rozdział? Jest tak genialny, że mowę mi odebrało! ^^
      Po prostu piękny, cudny, boski, fenomenalny i genialny! <3
      Mam nadzieję, że nasza bohaterka w nowym mieście będzie szczęśliwa!
      Czyżby Leosiek i Lu byli rodzeństwem? Tak! Na pewno są! :3
      Niech Lu spotka najlepszego przyjaciela swojego braciszka i się w nim zakocha! Ze wzajemnością oczywiście! :* Mam nadzieję, że właśnie taki jest twój plan na Fedemiłkę! ^^
      Kochana! Musisz szybko napisać trójeczkę! :3 Ja cały czas tu jestem i wyczekuję jej z zapartym tchem! ^^ Także nie każ mi więcej czekać i pisz! :3
      Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo, dużo, dużo weny! :*

      http://quiero-entrar-en-tu-silencio.blogspot.com/
      http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/
      http://no-espero-amor-ni-odio-oneshots.blogspot.com/

      Usuń
  12. Olunia (Panda rzygająca tęczą)
    <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elo! :))
      Rozdział świetne :33
      Chciałabym, żeby Lu i Verdas byli rodzeństwem ^^
      Hiszpański i wf? xD
      Okeeej :D
      Sorka, że tak krótko, ale muszę lecieć na inne blogi :***
      Kochaaaam!!!! <3333
      Olcia :***

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Joł, joł Misiaczku <3
      Wrócę jutro ;* chciałam dzisiaj, ale... mam problemy z przyja... nie. Nie będę Cię tym zanudzać :( Pamiętaj! Kocham Cię ♡♡♡ Przepraszam, jesteś na mnie zła? Mam nadzieję, że nie... Tak bardzo Cię Kocham <333 Dziękuję, że jesteś!!!! ♥

      Usuń
    2. Elo, elo <33
      Tak! Pierwszy raz od długiego czasu nie napisałam ,,joł" tylko coś innego xD chociaż i tak wole moje joł! <33
      Rozdział jest taki Cudowny!!!! naprawdę Wspaniały Misiaczku <3
      Jeeeeej! leon + Lu = NAJLEPSZE RODZEŃSTWO EVER :D
      Dziękuję! A za co? Za to, że dzięki Tobie poprawił mi się humor ;*** Naprawdę blogger mi pomaga zapomnieć o złych 'chwilach'. Myślę, że powinnam zacząć pisać rozdział, może dzięki temu już na serio poprawi mi ię humor??? ;** Misiu! Przepraszam za błędy ale pisze z kompa a jakoś tak nie jestem do końca przyzwyczajona XD
      KOCHAM CIĘ MISIU PYSIU MÓJ KOCHANY <3333333

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Haha. Mój ukochany duecik <3333333
      Nie lubię ojca Lusi, ona przez niego płacze :((
      Coś mi się wydaje, że Ludmiła i León naprawdę
      Są rodzeństwem. Takkk?? ;)
      Kocham cię mocno. Rozdział jak zawsze niesamowity <33333

      Usuń
  15. Helołłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłl! Co tam? Rozdział wspaniały! Pisz mi tu nexta:) Tryb Pendolino poproszę:) Ludmi i Leon ten sam sen:) Taaaaaaaaaaaaajemmnicaaaaa! Ten ojciec taki wredny. Mam go dość. Fede i Leonek duecik:)
    Kocham<3
    Ania:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Lemiła rodzieństwem hmmm...
    To dobrze bo wole Fedemilcie <3
    Czekamy na 3 :DD

    moniczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taking kolejny nic nie wnoszacy kolejny komentaz..
    Talk zapraszam CIE na rozdzial!!
    😊😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział! <3
    Te sny Leona i Ludmiły..
    Oni rodzeństwem?
    Byłoby idealnie! *,*
    Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem !!!! Wróciłam!!!! Melduje się!!!! xD
    Mam głupawkę no cóż poradzę ? No nic nie poradzę
    Rozdział cudny Kochana <3
    Sen Lu i Leona ? Mistrzostwo!
    Oni rodzeństwem ? Jeszcze lepiej *,*
    Wiem jestem niecierpliwa ale musze zadać to pytanie !
    Kiedy Fede i Fedemilcia ? <3
    Wybacz że tak krótko ale musze spadać :(

    Kocham, Tini :*
    PS. U mnie dwa nowe rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. cuuudny !
    Verdas i Ferro rodzeństwem *>*
    ołłł tak <3
    wf i hiszpański...cudownie xdd
    pozdrawiam i weny życzę :3


    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń